پس از برگزاری کنفرانس مطبوعات جهانی تیوولی در ایتالیا، این بار تیوولی (TIVOLI) در بلژیک برای بازارهای اروپایی به نمایش درآمد.
در اوایل این ماه، سانگ یانگ موتور به اروپای مرکزی رفت تا تیوولی را در رویدادی که در بروکسل برگزار شد، معرفی و به نمایش درآورد در این رویداد  2100 نفر مهمان و نمایندگی مجاز فروش از 6 کشور از جمله بلژیک، بنلوکس، لهستان، آلمان و سوئیس حضور داشتند.

همزمان کمپین تبلیغات تلوزیونی  تیوولی درشبکه  Eurosport بزرگترین شبکه جهانی ورزشی دنیا در 54 کشور به مدت سه ماه شروع شد. سانگ یانگ با حضور در کمپین های بازاریابی تهاجمی جایگاهش را در بازارهای اروپا تحکیم کرد.

مدیر عامل شرکت  سانگ یانگ موتور ( Johng-sik Choi) اعلام کرد که هدف شرکت تقویت حضور خود در اروپا با راه اندازی کمپین های تبلیغات جهانی و تلویزیونی می باشد.


این خودرو به زودی توسط شرکت رامک خودرو در ایران عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجاکلیک کنید.
برای رزرو اینترنتی رایگان این خودور اینجاکلیک کنید.