ورود ثبت نمودن

لطفا برای ورود به حساب خود را

نام کاربری
رمز عبور *
ذخیره

ایجاد یک حساب کاربری

مواردی که با ستاره (*) اجباری هستند.
نام
نام کاربری
رمز عبور *
نگارش دوباره رمز ورود *
ایمیل *
نگارش دوباره ایمیل *
کد امنیتی *
تست درایو سانگ یانگ کوراندو 2019 مدل  C300

رسانه های محلی کره جنوبی دیروز از تست خودروی در خارج از شهر سئول خبر دادند که احتمالا خودروی سانگ یانگ کوراندو مدل C300  می باشد . این خودرو بدلایل امنیتی کاملا پوشیده بود ولی از شکل و خطوط خودرو و چراغ پیشانی شبیه خودروی مفهومی  SIV-2 بود. سانگ یانگ SIV-2  در سال 2016 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی و به عنوان  آمیزه ای از "قدرت، کارایی و زیبایی" معرفی شد.





هنوز مشخصات و امکانات فنی این خودرو به طور رسمی اعلام نشده است اما آنچه از شواهد پیداست این خودرو  یک موتور دیزل 2.2 لیتری و موتور 1.5 لیتری بنزینی توربو شارژ خواهد داشت . مدل جانشین Korando C که C300 نام دارد، در سال 2019 در بازار داخلی تولید خواهد شد.







برای مشاهده  تاریخچه کامل سانگ یانگ کوراندو از 1964 تا 2018  روی عکس زیر کلیک کنید:




سیستم توربوشارژ ركستون G4 امپراطوری از کره

یکی از بزرگترین دغدغه های حال حاضر خودرو سازان، راندمان حجمی موتور های درون سوز می‌باشد. اینکه با بکار گیری موتوری کوچکتر نسبت به قبل خروجی بیشتری داشته باشند و در کنار آن به سطح بهینه‌ای، در فاکتور هایی نظیر مصرف سوخت، وزن، ارتعاش و دوام دست یابند.
 
یکی از راه کارها سیستم توربوشارژ می‌باشد. این سیستم، سیستم جدیدی نیست اما مدت کمی است که توسط شرکت های پیشرو، در خودرو های تولید انبوه بنزینی استفاده می‌شود.

در موتور‌های تنفس طبیعی، سیلندر با هوای اتمسفر پر می‌شود و بسته به چگالی اکسیژن موجود در آن ( که ارتباط مستقیم با میزان ارتفاع از سطح دریای آزاد دارد ) احتراق صورت گرفته و نیروی وارده به پیستون به میل لنگ منتقل شده و نیروی چرخشی تولید می‌کند.

نقش توربو شارژ:

بطور کلی وظیفه آن کمپرس کردن هوا به داخل سیلندر می‌باشد. با این کار چگالی اکسیژن موجود در هوای داخل سیلندر بیشتر شده و احتراقی بسیار قوی تر صورت می‌گیرد.

اساس کار توربوشارژر:

توربوشارژرها عموما از دو توربین تشکیل شده اند که یکی با نیروی گازهای خروجی اگزوز به گردش درآمده و از طریق یک شفت مرکزی، توربین دوم را به گردش در می‌آورد. هوای فشرده شده توسط توربین دوم بعد از عبور از یک خنک کن میانی ( Enter Cooler )که اکثرا از نوع  "هواخنک" است به منیفولد ورودی هوای موتور می‌رسد.

رکستون G4 با تکیه بر تجربه ۶۴ساله شرکت سانگ یانگ، از موتور ۲ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژ بهره می‌برد تا در عین دارا بودن وزنی مناسب، لرزش بسیار پایین و مصرف کم، خروجی بیش از موتور‌های ۶  سیلندر قبلی را ارائه دهد و با تکیه بر آن ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، گشتاوری که با لمس پدال گاز و تنها از دور ۱۵۰۰RPM در اختیار شما می‌باشد تا در جاده های کشورمان بی‌رقیب برانید.






منبع: کانال رسمی رامک خودرو ( RamakGroup)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید:


سامانه پیش ثبت نام رکستون G4
دانلود کاتالوگ
تست و بررسی کامل سانگ یانگ رکستون G4
تهدید و چالشی جدی برای رقبای بزرگ بازار
رکستون بهترین شاسی بلند 2018
مقایسه با سانتافه
مقایسه با پرادو
رکستون G4  در یک نگاه
مزایای خرید اینترنتی
سامانه پیش ثبت نام رکستون G4
رکستون G4
فیلم های رکستون G4
نمای خارجی رکستون G4
نمای داخلی رکستونG4

اطلاعیه مهم رامک خودرو : کلیه طرح های فروش بسته شد

 شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری سانگ یانگ در تاریخ 30فروردین 1397  کلیه طرح های پیش فروش  تیوولی ، کوراندو ، رکستونG4 را متوقف کرد .  طرح های پیش فروش جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

توجه:

کلیه عزیزانی که تمایل به پیش خرید این محصولات دارند میتوانند در سامانه پیش ثبت نام سایت مرجع ثبت نام کنند تا به محض باز شدن طرح ها با این دوستان تماس گرفته شود.



پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در مورد تیوولی:


تیوولی

دانلود کاتالوگ

پیش ثبت نام


برندگان مسابقه بزرگ طراحی تیوولی "Tivoli Design Takeover":

شرکت سانگ یانگ با همکاری شرکت طراحی SPD مسابقه ای را با عنوان "Tivoli Design Takeover" برگزار کرد. پروژه "Tivoli Design Takeover" توسط شرکت سانگ یانگ کره با هدف تحریک تفکر خلاقانه و جوان پسند این خودروی دوست داشتنی بامدیریت مایکل لئونلو، طراح و استاد SPD بود . در این مسابقه 23 دانشجوی بین المللی کارشناسی ارشد رشته طراحی و حمل و نقل خودرو شرکت کرده و دو طرح از بهترین طراحی ها در رشته "شهری"، "پاپ" و " شاد "انتخاب شد.




مراسم اهدای جایزه به برنده ها توسط هیئت داوری فنی و حرفه ای، در روز سه شنبه 17 آوریل (28 فروردین) در ساعت 6 بعدازظهر در دانشکده پلی تکنیک طراحی برگزار شد و دو بورسیه تحصیلی که توسط سانگ یانگ ایتالیا به برندگان اهدا شد.




این دو طرح برتر همچنین با پیشنهادهایی که هیئت منصفه متشکل از متخصصان طراحی و متخصصین صنعت خودرو انتخاب شده و برای بازاریابی و تولید آماده خواهند شد .