ورود ثبت نمودن

لطفا برای ورود به حساب خود را

نام کاربری
رمز عبور *
ذخیره

ایجاد یک حساب کاربری

مواردی که با ستاره (*) اجباری هستند.
نام
نام کاربری
رمز عبور *
نگارش دوباره رمز ورود *
ایمیل *
نگارش دوباره ایمیل *
کد امنیتی *
تجربه رانندگی با سانگ یانگ تیوولی (ارسالی از مشتریان عزیز)


جناب آقای مهدی وزیریان:

تجربه من پس از 10 هزار کیلومتر با تیوولی:

احتمالا همه ی خریداران این ماشین، قبل از تیوولی خودروی دیگه ای رو تجربه کردن.. من هم پراید و 206 SD داشتم. بنابراین مقایسه های من رو در این ابعاد تصور کنید.

بعد از ده هزار کیلومتر، هنوز احساس خوبی با ماشین دارم؛ تا به امروز برای تعمیر یا تعویض قطعه ای نیاز به مراجعه نداشتم و خدا رو شکر تصادفی هم پیش نیامده.
در سرویس اولیه که در کیلومتر 7500 انجام دادم، روغن و فیلتر روغن تعویض و ماشین بازبینی شد.

یکی از اقوام به کم شدن لنت ترمز اشاره کرد که البته نه در قدرت ترمز تغییری ایجاد شده و نه صدای اضافه به گوش میرسه.. به هر صورت، روی ماشین اتوماتیک باید به نوعی از رانندگی عادت کنید که نیاز زیادی به ترمز گرفتن پیش نیاد.

ماشین در حد 1600 سی سی، پرقدرته و کشش قابل قبول و یه مقدار فراتر از انتظار داره.. البته به شرطی که نحوه ی تعامل با پدال گاز دستتون اومده باشه.

در یک مقیاس شتاب و کشش، میتونم اون رو شبیه تندر 90 (از جهت شناخت عمومی بیشتر جهت به دست اومدن اون) بدونم که از نظر من خیلی خوبه.. در واقع هیچ خودرویی تا این حجم موتور (به جز جولیتا که حسابش جداست!)، به پای این خودرو نمی رسه.. این موضوع در سطح خودروهای غیرتوربو همکلاس که کاملا صادقه.

در عین حال، مصرف خودرو با یکی رانندگی معقول و غیر شتابدار، در شهری مثل تهران، به طور میانگین حدود هشت و نیم تا 10، بسته به میزان ترافیک، متغیره که برای خودرویی در این سطح قابل قبوله. در واقع با یک باک پر و تا روشن شدن چراغ هشدار بنزین، حدود 400 کیلومتر در شهر راه میره. مصرف جاده ای اما حدود شش و نیم تا هفت و نیم، بسته به جاده، متغیره.

سنسورهای ماشین خوب عمل می کنن و در مواجهه با نور کم یا باران، راحتی خوبی به راننده میدن.

صندلی ها هنوز بر شکل اولیه هستند و چرم مصنوعی اون ها تغییر حالت نداده. این، شاید به دلیل نگهداری من که شامل استفاده از نگهدارنده چرم Sonax و Bullsone بوده باشه. این روکش، به دلیل داشتن سوراخ های متعدد، ممکنه محلی برای تجمع آشغال هم باشه.. که نیاز به تمیز کردن داره. قطعات لاستیکی داخل فرو رفتگی ها، اغلب قابل خارج و تمیز کردن هستند که نکته ی مثبتیه. زیر صندلی ها برای تمیز کردن، با جلو و عقب دادن اون ها در دسترس هستن. کفی پایی که از نمایندگی خریدم و جنس پلی اورتان داره، به خوبی روز اول و سالمه، با وجود اینکه مانند اشکال قالبی، تمام فضا رو پوشش نمیده.

در واقع، فکر نمیکنم که خودرویی تا این قیمت وجود داشته باشه که بتونه بهتر از این باشه، هر چند، مگه خودروهایی با قیمت بالاتر هم می تونن؟ برای من که نه.. وقتی بعد از حدود یک سال و نیم از ورودش، نمای بیرونی خودرو هنوز به درخشیدن و دلبری در شهر ادامه میده و نما و کیفیت درونیش، رفاه کامل رو برام میاره..

خودروی اقای مهدی وزیریان

جناب آقای غروی:


 با سلام به دوستان عزيز؛

 تجربه رانندگي شخصي با ماشين تيوولي در شهر يا جاده؛

 ابتدا بايد عرض كنم كه راننده حتما" بايد از خصوصيت گيربكس و پدال گاز تيوولي و رفتار با آن آگاهي كامل داشته باشد.

اين مهارت با مقداري تمرين و تمركز براحتي بدست خواهد آمد.

جهت اطلاع عزيزان، گيربكس تيوولي از نوع E Tronic بوده و يكي از هوشمندترين گيربكسهاي طراحي شده توسط كمپاني ايسين ژاپن مي باشد.

يكي از نكاتي كه هنگام رانندگي با تيوولي بايد همواره  در نظر داشت كنترل شتاب خودروي در حال حركت در حالت رانندگي (D) مي باشد.

اگر به هر دليلي ماشين شتاب مورد نظر شما را نداشت، پدال گاز را يكبار تا انتها فشار دهيد، بين يك و گاهي دو دنده در گيربكس معكوس مي شود و سپس مي توانيد براحتي از طريق پدال گاز، ماشين را به شتاب مورد نظر خود برسانيد.

در هنگام سبقت از موانع يا خودروهاي ديگر در مسير حركت ماشين، همچنين بالا رفتن از شيب هاي  تند در جاده، مي توانيد با استفاده از حالت پاور گيربكس و تغيير نوع تعويض دنده خودرو به تيپ ترونيك در آن، شتاب و سرعت بهتري را از تيوولي بگيريد.

دوستان توجه داشته باشيد كه در بالا رفتن از شيب هاي تند در جاده هاي كوهستاني اين كار فشار كمتري نيز به ماشين وارد خواهد كرد.

در برخي از مواقع ضروري نيز مي توان كليد سيستم كنترل الكترونيكي پايداري خودرو (ESP) را موقتا" قطع كرد تا شتاب بيشتري در حركت بدست آورد.(بياد داشته باشيم كه ايمني خودرو در اين حالت كمتر خواهد شد)

در خاتمه من خودم از بنزين سوپر براي تيوولي استفاده مي كنم.  البته اگر ناچار شديد، مصرف بنزين معمولي نيز محدوديتي ايجاد نمي كند.
اما در برخي جايگاه هاي خارج از شهر، بنزين معمولي كيفيت خوبي ندارد و روي عملكرد موتور و صداي آن تاثير مي گذارد.

 من تا به حال از مكمل بنزين، براي تيوولي استفاده نكرده ام و به دوستان هم آنرا توصيه نمي كنم.
 
اميدوارم تمام دوستاني كه تيوولي خود را تحويل گرفته اند از رانندگي با اين خودرو لذت ببرند و تجربيات گفته شده برايشان مفيد بوده باشد.

همچنين آن گروه از دوستاني هم كه خودرو خود را تحويل نگرفته اند هر چه زودتر تيوولي خود را تحويل گرفته و از رانندگي با اين خودرو لذت ببرند.

ارادتمند.غروی


دوستان عزیز و مشتریان گرامی شما هم میتوانید تجربیات سواری با محصولات سانگ یانگ را برایمان ارسال کنید. . .

نفرات اول مسابقه " عکاسی با سانگ یانگ “

دومین دوره مسابقه عکاسی سانگ یانگ با عنوان " نوروز 96 با سانگ یانگ “  به همت جناب آقای افشاریان رئیس محترم اداره تبلیغات رامک خودرو در فروردین ماه امسال برگزار شد. این دوره از مسابقه با استقبال بی نظیر سانگ یانگ سواران روبرو شد و  بیش از 850 عکس برای شرکت در مسابقه  ارسال شد.

نفرات اول مسابقه " عکاسی با سانگ یانگ “

جوایز:

1.نفر اول: گوشی Apple   : آقای نیما سالیان
 
2.نفر دوم: گوشی   HTC  : آقای سید حامد سلیمی

3.نفر سوم: گوشی Samsung  : آقای محمدرضا محمدی

جایزه 5 میلیون ریالی برای عکس خلاقانه آقای مهدی عباسی 

جایزه 5 میلیون ریالی به انتخاب سایت مرجع سانگ یانگ ایران آقای نادر ایرانی


دو جایزه 5 میلیون ریالی به انتخاب و رای شما عزیزان در کانال تلگرام و اینیستاگرام سایت مرجع سانگ یانگ ایران خواهد بود.

(توضیح : عکسهای منتخب فردا در اینیستاگرام پست شده و تا پایان روز عید سعید فطر می توانند لایک جمع آوری کنند بیشترین لایک شونده جایزه 5 میلیون ریالی را برنده و ده نفر بعدی برای رای گیری در کانال تلگرام انتخاب میشوند.)

لازم به ذکر است به باقی عکسهای برتر پگ خودرویی سانگ یانگ از طرف اداره تبلیغات شرکت رامک خودرو اهدا خواهد شد.

 
توجه  :

 عکسهای نفرات اول تا سوم  و همچنین عکس انتخاب سایت مرجع سانگ یانگ و عکس خلاقانه از شرکت در مرحله انتخاب مردمی حذف میشوند. و از هر شرکت کننده فقط یک عکس در نطرات مردمی شرکت داده میشود.

فرستنده عکس به عنوان صاحب آن شناخته شده و اگر غیر از آن باشد، مسئولیتی متوجه شرکت نمی شود.


خبرخوش:

 این مسابقه توسط اداره تبلیغات رامک خودرو در طی سال برگزار میشود تا دوستانی که به تازگی به جمع سانگ یانگ سوارن پیوسته اند در این مسابقه شرکت کنند.



عکسهای برتر : برای مشاهده عکسهای برتر انتخابی توسط هیئت داوران اینجا کلیک کنید.

چهارمین اطلاع رسانی صدور دعوتنامه های تیوولی در سال 96:

دوستان خوب و اعضای محترم کانال مرجع سانگ یانگ ایران:

طبق پیگیری های سایت مرجع سانگ یانگ ایران از اداره فروش شرکت رامک خودرو , صدور دعوتنامه های طرح های نقدی و اقساطی در سال 96 به شرح زیر می باشد:

این تاریخ ها طبق اعلام دفتر فروش مرکزی شرکت رامک خودرو در سایت مرجع سانگ یانگ ایران درج شده است.

توجه 1:

تمامی مشتریان ثبت نامی تا تاریخ اعلام شده در جدول ذیل می توانند از فردا  30 ام خرداد ماه 1396  با مراجعه به  عاملیت محل ثبت دعوتنامه را دریافت و نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

توجه 2:

لازم به ذکر است دعوتنامه مشتریان اقساطی ثبت نامی تاریخ های ذیل که هنوز اقدام به تایید پرونده حقوقی خود نکرده اند صادر نشده است.


 

تمامی تاریخ های فوق برای طرح های نقدی و اقساطی تیوولی می باشد. مشتریان محترم  میتوانند با تماس و هماهنگی قبلی  از طریق عاملیت محل ثبت نام خود برای تکمیل وجه اقدام بفرمایند.

اولین اطلاع رسانی صدور دعوتنامه های تیوولی در سال 96

دومین اطلاع رسانی صدور دعوتنامه های تیوولی در سال 96

سومین اطلاع رسانی صدور دعوتنامه های تیوولی در سال 96

 مدارک لازم در زمان مراجعه به مرکز شماره گذاری:

خریدار گرامی:

  ضمن عرض تبریک پیوستن شما به خانواده رامک خودرو و سپاس از حسن انتخاب محصولات شرکت سانگ یانگ ، با توجه به حجم  تحویل خودروها احتراماً مدارک مورد نیاز جهت انجام امور شماره گذاری به حضورتان معرفی می گردد:


 مدارک لازم در زمان مراجعه به مرکز شماره گذاری:

مدارک مورد نیاز شما جهت شماره گذاری خودروی خریداری شده به شرح ذیل می باشد :

1- مدارک احراز سکونت:
اصل سند ملک بنام مالک خودرو یا بستگان درجه یک (پدر.مادر.همسر.فرزند)+ قبض آب یا برق یا گاز+ (دفترچه تامین اجتماعی مالک جهت احتیاط).

اگر مستاجر هستید: اجاره نامه محضری یا اجاره نامه ملک با کد رهگیری و هولوگرام و اعتبار زمان + قبض آب یا برق یا گاز + (دفترچه تامین اجتماعی مالک جهت احتیاط).

2- اصل شناسنامه و کارت ملی مالک خودرو.

3- هزینه شماره گذاری (قابل پرداخت با عابر بانک) مبلغ 1.007.500 ریال .

4- نیاز به حضور خودرو خریداری شده از شرکت در شماره گذاری نمیباشد .

5- حضور شخص مالک و یا نماینده مالک که وکالت نامه کاری محضری از مالک دارد.(قید شدن شماره شاسی و شماره موتور و رنگ خودرو در وکالت نامه)



* توجه یک :
قابل ذکر است صاحب خودرو حتماً باید اصل شناسنامه و کارت ملی خود را همراه داشته باشد. در صورتی که وکیل مالک خودرو برای انجام امور شماره گذاری مراجعه نماید لازم است علاوه بر همراه داشتن مدارک مالک اصلی، شناسنامه و کارت ملی و اصل و وکالت نامه خود را همراه داشته باشد.

مدارک لازم برای احراز محل سکونت و اخذ پلاک تهران ( اشخاص حقیقی / حقوقی ):

الف) اصل سند مالکیت (سند ملکی منزل به نام مالک یا خانواده درجه یک  که با نشانی سندکاردکس مطابقت داشته باشد)
 ب) اصل قبوض آب، برق و یا گاز که با نشانی قید شده در کاردکس خودرو مطابقت داشته باشد.

* توجه دو :
در صورت نداشتن سند مالکیت لازم است تا اجاره نامه ی محضری یا اجاره نامه هولگرام با کد رهگیری محل سکونت مالک خودرو ارائه گردد.


نکته بسیار مهم:

1 - تمامی هماهنگی های لازم برای شماره گذاری توسط آقای پورکریمی با شما انجام خواهد شد. لذا به علت تراکم کاری جاری شدیداً توصیه می کند مالک محترم خودرو به دقت مدارک فوق الذکر را تهیه و فقط و فقط در سـاعت تعیین شده توسط آقای پورکریمی (نه زودتر و نه دیرتر ) در مرکز شماره گذاری چيتگر حـضور داشته باشد.

2 - دوستان عزیر لطفا از هرگونه تماس بی مورد و سوالات تکراری با آقای پورکریمی بپرهیزید .

3 - مسئولیت عدم رعایت موارد اشاره شده صرفاً بعهده ی خریدار گرامی می باشد.

4 - آدرس : کیلومتر 12 جاده مخصوص تهران-کرج . لاین کندرو .مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک چیتگر .


با تشکر از واحد شماره گذاری شرکت رامک خودرو " جناب آقای پورکریمی" 
و سپاس ویژه از سرکار " خانم معینی "


صفحه 1 از 62